Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SkSk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share

Vurderer kjpe ny mondeo stv

Go down 
G til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
FordFan
Mondeofreak
Mondeofreak
FordFan

Antall Innlegg : 139
Registration date : 19.04.2010

Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty28/4/2010, 22:02

Sjekk ut denne hvis du fortsatt er i tvil! Razz
http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=537333
.. og her er Passat
http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=569830

EDIT: Har ikke noe imot Passat, fine biler det! Men i dette tilfellet ville jeg gtt for Mondisen Wink
Har ogs lest at du har en C5 med 160 000 km p telleren, dette er ganske mye for en Citron, ville byttet ut denne. Byttet selv ut bilen min nr den hadde gtt 100 000 km. Wink
(Kjrer ca. 15 000 km i ret)

Sist endret av FordFan den 1/5/2010, 11:06, endret 4 ganger
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
tdci
MondeoGeek
MondeoGeek
tdci

Antall Innlegg : 644
Registration date : 29.11.2007

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty28/4/2010, 23:44

FordFan skrev:
Sjekk ut denne hvis du fortsatt er i tvil! Razz
http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=537333
.. og her er Passat
http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=569830

EDIT: Har ikke noe imot Passat, fine biler det! Men i dette tilfellet ville jeg gtt for Mondisen Wink
Har ogs lest at du har en C5 med 160 000 km p telleren, dette er ganske mye for en Renault, ville byttet ut denne. Byttet selv ut bilen min nr den hadde gtt 100 000 km. Wink
(Kjrer ca. 15 000 km i ret)

reanault C5????????????? den var ny Very Happy
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
staples

Antall Innlegg : 11
Registration date : 28.04.2010

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty29/4/2010, 00:06

reanault C5????????????? den var ny Very Happy[/quote]

Ja ny for meg ogs, trodde da vitterligen det var en Citroen jeg har loffet rundt i de siste rene.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
FordFan
Mondeofreak
Mondeofreak
FordFan

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty29/4/2010, 07:12

Ops, hahahaha. Beklager! Embarassed
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
tdci
MondeoGeek
MondeoGeek
tdci

Antall Innlegg : 644
Registration date : 29.11.2007

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty29/4/2010, 12:21

FordFan skrev:
alt i orden, Nr det er pga av at du er s oppslukt av FORD s gr det bra! Very Happy
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
FordFan
Mondeofreak
Mondeofreak
FordFan

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty29/4/2010, 14:37

tdci skrev:
FordFan skrev:
alt i orden, Nr det er pga av at du er s oppslukt av FORD s gr det bra! Very Happy

Hahahaha Laughing lol!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
FordFan
Mondeofreak
Mondeofreak
FordFan

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty30/4/2010, 14:32

S, hva ble det til?
Har du bestemt deg enda? Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
hhf
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann
hhf

Antall Innlegg : 430
Registration date : 01.09.2007

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty1/5/2010, 10:31

Ligner litt p min spec. Jeg kjpte Trend og bare la til det jeg mente var ndvendig og godt ekstrautstyr. Jo mindre "dill" man har, jo mindre gr i stykker. Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Icon_wink

Jeg er veldig fornyd med at jeg valgte delskinn p setene. Det gir et veldig fint uttrykk i bilen og er komfortabelt. Fr da ogs skinn i drsidene osv. Veldig happy ogs med solgardinene i bakdrene. Opgraderte ogs stereoen og det tror jeg ogs var et klokt valg. Ville ikke hatt noe som er drligere enn det jeg har n ihvertfall. Gjr seg ogs godt visuelt sett. Valgte ogs sportssenkingen og har ikke angret p det heller.

Det eneste p utstyrssiden jeg har valgt som jeg vel i ettertid angrer litt p, er kupevarmeren som ikke har blitt s nyttig som jeg hpet. Det er rett og slett for svakt batteri osv i bilen til at man kan f brukt dette skikkelig. Jeg ville mye heller valgt DEFA warm up med batteriladning og alt inkludert. Dette betyr jo at man ikke fr varme nr man ikke kan koble til strm, men nr alternativet er nesten ikke kunne bruke dette allikevel, s er det bedre pengebruk.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
FordFan
Mondeofreak
Mondeofreak
FordFan

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty1/5/2010, 11:02

Jepp, delskinn gir litt ''premium'' flelse! Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
staples

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty1/5/2010, 14:22

Ny bil ble bestillt p torsdag, forhandler hadde askesalg, s da vet vel alle i oslo-omrdet iallefall hvor bilen ble handlet.
Utenom utstyret jeg allerede har nevnt ble det ogs bestillt businesspakke 1, for f cruisecontroll.

Bilen str p havna i drammen og skal vre klar i slutten av uken som kommer.

GLEDER MEG
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
FordFan
Mondeofreak
Mondeofreak
FordFan

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty1/5/2010, 14:24

staples skrev:
Ny bil ble bestillt p torsdag, forhandler hadde askesalg, s da vet vel alle i oslo-omrdet iallefall hvor bilen ble handlet.
Utenom utstyret jeg allerede har nevnt ble det ogs bestillt businesspakke 1, for f cruisecontroll.

Bilen str p havna i drammen og skal vre klar i slutten av uken som kommer.

GLEDER MEG

Gratulerer med flott bil!! Very Happy
Fr bilen min i Mai omrdet! Wink
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
staples

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty1/5/2010, 14:36

Fr bilen min i Mai omrdet! Wink[/quote]

Takk for det, n er det fotballkamp, logger meg p senere ikveld.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
wibo

Antall Innlegg : 13
Registration date : 27.12.2008

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty2/5/2010, 08:50

staples skrev:
Fr bilen min i Mai omrdet! Wink

Takk for det, n er det fotballkamp, logger meg p senere ikveld.[/quote]

Sjekk PM....
hilsen wibo
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
FordFan
Mondeofreak
Mondeofreak
FordFan

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty23/5/2010, 18:50

Har du ftt bilen din? Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
staples

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty23/7/2010, 00:11

FordFan skrev:
Har du ftt bilen din? Smile

Fikk bilen min i slutten av mai, er hittil kjempefornyd, kjrt ca 11000 km hittil og selvflgelig ikke en eneste feil.
Bilen er god kjre, selv om jeg valgte 115 hesteren s synes jeg bilen ikke fles undermotorisert, og drivstoff forbruket er ogs godkjent, eneste jeg savner p bilen min er xenon som jeg hadde p min forrige bil.

Har idag kjpt inn vinterdekk, har bekjente som jobber innen bransjen, men selv med gode rabatter s kjpte jeg vinterhjul og felg hos Shariff, helt greie 16" felger og Nokian Hakka piggfrie dekk s havnet jeg p 6700,-
det synes jeg var veldig billig, har aldri handlet der fr, men fikk veldig bra service og alt var klart til avtalt tid. Positivt!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
sven
Person som spiser Mondeo til frokost
Person som spiser Mondeo til frokost

Antall Innlegg : 204
Registration date : 20.12.2009

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty24/7/2010, 10:19

FordFan skrev:

Men dere vet hva det koster oppgradere til helskinn? (det er dog ikke alle som vil ha skinnseter, men likevel) 1500 kroner, noe som er latterlig billig. Det ble helskinn i min Titanium X for si det snn Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Icon_smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Inbreak
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann

Antall Innlegg : 491
Registration date : 19.11.2008

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty24/7/2010, 17:18

sven skrev:
FordFan skrev:

Men dere vet hva det koster oppgradere til helskinn? (det er dog ikke alle som vil ha skinnseter, men likevel) 1500 kroner, noe som er latterlig billig. Det ble helskinn i min Titanium X for si det snn Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Icon_smile

Grunn til at det er s liten forskjell til oppgradere til heilskinn, er rett og slett at alcantara er omtrent like dyrt som skinn. Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
kennetm

Antall Innlegg : 6
Registration date : 07.06.2010

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty27/7/2010, 10:25

Heisann!
Jeg kjpte Mondeo rett fr askesalget fra forhandleren der. 2.0TDCI 115HK. Var litt skeptisk egentlig siden jeg hadde en bil med 130HK fr. Men etter ha kjrt masse med vogn(ca 1500 kg) i sommer, s er jeg VELDIG fornyd. Bilen har kraft nok i massevis.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Vurderer kjpe ny mondeo stv   Vurderer  kjpe ny mondeo stv - Page 2 Empty

Til Toppen Go down

Vurderer kjpe ny mondeo stv
Til Toppen 
Side 2 av 2G til side : Previous  1, 2