Klubb for Mondeo entusiaster, hovedsaklig i Norge, men alle er velkommen!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Logg InnLogg Inn  

Share

Første rapport på min Mondeo

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Torz
SuperMondeoMann
SuperMondeoMann
Torz

Antall Innlegg : 352
Registration date : 01.09.2007

Første rapport på min Mondeo - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Første rapport på min Mondeo   Første rapport på min Mondeo - Page 2 Empty29/10/2007, 05:47

Ja, men det er ikke lett å oppdrive slike bilder. Hvis du ser på rattet så har det den samme lyse fargen som panelet, altså svart. Det er meg bekjent ikke mulig å få kombinasjonen biscuit interiør og infinity blue panel. Infinity blue fåes heller ikke til Ghia. For øvrig synes jeg nye Moccafargen på interiørdetaljene var veldig fin.

På en utenlandsk Mondeoside var det en som etterspurte interiørbilder av TitX i Infinity blue. Det var flere bidrag der som jeg så umiddelbart var Ebony. Folk tar feil fordi lyssettingen blir så pass vanskelig inne i en bil. Det letteste å gjenkjenne Infinity Blue interiøet på er å se på dørene, evt. nede på sparkeplatene i fotbrønnen. Dersom dørene er lyse nede og i en ring oppe på døren og sparekplatene og sidene på boksen mellom setene er lyse/hvite så er interiørfargen Infinity blue, dersom de er svarte så er interiørfargen Ebony. Viser deg forskjellen her, og som du ser er det ikke lett å ta forskjellen sånn umiddelbart.

Første rapport på min Mondeo - Page 2 507310

Første rapport på min Mondeo - Page 2 1014bi10
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

Første rapport på min Mondeo
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2